Majas 4-årskalas med bowling var jättespännande!

En såååå tung boll har jag aldrig hållit i förut. Oj vad tung den var. Jag kunde nästan inte lyfta den! Och det fick man inte heller, för om man tappade den på sin fot så kunde foten bli platt som en pannkaka. Och då lägger man inte sylt på den, sa mamma, utan då blir det nog bandage eller gips sa hon oxå. Jag har inte smakat på gips men det är inget man äter sa hon då. Och det är oxå nog så att man får åka ambulans för att försöka laga foten lite.
Ok. Jag bärde inte bollen så mkt....i början...men senare så gjorde jag det liiiite. Många barn gjorde det liiiite liiite.
 
Men jisses va skoj det var att putta på bollen...som oxå kallas för KLOT!
 
Hej då så länge. Skriver mer i morn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0