På kalas hos morbror Anders hus

Hurra morbror Anders. Nu har du fyllt år och jag var där och firade dig. Och mamma med och moster Eva oxå...och min fina kusin Anna. Och morfar med :)
Vi sjöng för Anders och vi åt god mat och åt god tårta. Mmmmmm...
 
Han fick flera glasflaskor med dricka i. Han gillade dem. Och jag hade gjort ett fint kort till honom oxå. Han blev glad när han fick det.
 
Han fyllde typ 100 år! Jättemycket. Jag är bara 3 och ett halvt år. Han är mycket äldre än mig.
Det var kul att gå upp i hans trappa och sen gå ner igen, men det var lite halkigt inne i hörnen så jag fick gå försiktigt och inte inne i hörnen. Längst ut var bra sa mamsen.
 
Nu skall jag skriva lite mera grejer här så jag säger hej hej...så får ni läsa mer på andra sidor. Hihi
 
Kram kram
Flisan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0