Spårvagn - buss - bil till Sandra :)

Hihi, vi åkte massa olika grejer för att komma till min mammas kompis Sandras hus i Dalsjöfors.
Hennes lilla bebis har blivit 3 månader och vi skulle dit och fira honom. Massa folk kom dit och de hade ställt upp ett sådant STORT tält att jag inte sett nåt sånt någon gång någonsin alltså. OJ va stort det var.
Och det var massa stolar där inne. Och bord med. Det kom folk hela tiden. Några barn och några vuxna.
 
Det kallades för "namngivningskalas". För bebispojken skulle få sitt namn då. Lukas. Åh vilket fint namn. Han var superdupersööööööt. Och jag fick hålla i honom en gång. I knät fick han ligga, under mina armar liksom. Eller jag menar över mina armar :)
 
Mer kommer...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0