Avslutning på Knatteskutt :)

Nu varédax...å jag gillar lax :) hahahaha....
Gillar jag lax? Japp, såklart ja gör :) Detta är förrestem mitt favvoutryck just nu. Jag brukar säga så om det mesta, typ: Ja, de klart ja e...eller...ja, de så klart jag kan....hahaha....
 
Det var dax för avslutning på min knatteskutt igår. Det började liiiite regna när mamsen hämtade mig på förskolan men det gick över efter ett litet tag. Fröken Emma och en annan fröken (en kille som pratade norge-språk) var på skolgården där som jag kommer att gå sen när jag blir nästan 6 år :) Där samlades alla barn o föräldrar och fröknarna. De hade gröna knatteskuttbollar med sig som vi nog skulle få låna under avslutningen.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0