Hihihi....

Nu ska ni få höra nåt kul och busigt som jag gjord i förrgår :)
 
Jag ringde till min mamma, när jag var hemma och var sjuk hos pappa. Och då sa jag att det var såååå synd om min pappa. Och då blev mamma lite förvånad och frågade vad som hänt. Joooo sa jag...han har fått vattenkoppor! Stackars pappa! Mamma sa då att "Oj oj oj...men...oj! Det var ju INTE BRA!"
 
Då sa jag....
 
APRIL APRIL DIN DUMMA SILL, JAG KAN LURA DIG VART JAG VILL!!! Hahahahahaha....
 
Min mamma blev lite tyst då...men sen sa hon att jag var en rackarns busig tjej :) hihi
Ja, det är jag sa jag :) Och så sa mamma att jag skulle säga till pappa att han borde få smisk för att han och jag hade lurat henne...hihi... Det var sååååå roligt så jag skrattar ännu. Hoppas mamma är glad när vi ses nästa gång. Det tror jag att hon är, för det är hon mest hela tiden när hon är med mig...fast...inte alltid. Inte då när jag inte vill lyssna på saker hon tycker att jag skall göra men som jag inte vill. hahaha...
 
Detta var allt kul för denna gången...simma lugnt alla...och akta er för vattenkoppor...hahahaha...
 
Kram Flisan-fisan

Kommentarer
Postat av: Flisan

Hihi

JAAAAA!!, där blev du allt lurad morsan. Jag tyckte det var så kul att luras så nu luras jag lite varje dag ho ho ho...

Svar: Busunge ;) Jag ÄLSKAR DIG lilla goa Felicia....men....luras inte mer är du snäll :)
Pussar från din mamma Mu
Mysplutten

2014-04-04 @ 18:23:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0