Alla HJÄRTANS dag <3 <3 <3

På kvällen den 11 feb så gjorde jag några Alla hjärtans dag-kort. De skulle jag posta sen till dem jag gillar lite extra. Först så skrev mamma ner namnen på alla som jag ville skulle få ett sånt fint kort och det blev 11 stycken som jag valde. Men...sen när jag gjort 2 st så blev jag trött o orkade inte göra några fler....så det blev inga flera den kvällen...och vet ni vad...en hemlis...(det blev inga fler alls...thi hi) Min moster Eva fick i alla fall ett kort från mig på posten och min farmor o farfar fick oxå ett i sin brevlåda i Umeå. Då har kortet åkt JÄTTELÅNGT över heeeela sverige för att komma dit. Fräckt! :) Min pappa fick ett oxå från mig, fast inte på posten utan jag gav det till honom. Och den 14 feb på dagis så gjorde jag tre fina kort till min mamma som hon fick när hon hämtade mig. Hon blev SUPERGLAD och tyckte jag var såååå duktig. Aaaaa, det är jag faktiskt oxå. På allt nästan :) På kvällen denna dagen den 14 feb så hade vi fredagsmys och då åt vi revbensspjäll och tomat och drack mjölk. Mamma hade lite potatissallad med men den gillade inte jag, även om hon sa att det var gräddigt och gott i den. Jag gillar nämligen grädde se´ni´:) :) Sen mös vi och så på "Indianen i skåpet". En jättebra film som är spännande. Den handlar om en pojke som får ett litet skåp när han fyller år och i det skåpet så ställde han en liten plastfigur som såg ut som en indian...och när han låste upp skåpet sen så var figuren LEVANDE!!!! Wow, vad häftigt. Så han ställde in några fler grejer sen, för indianen ville ha en flickvän. Och det fick han :) Och en cowboy och häst...och lite annat blev levande med. En kul film och lite ledsam ibland för indianen skar sig lite. En underbar dag igen...och nu är det natti natti. Vet ni vad...? JAG ÄLSKAR MITT LIV! OCH JAG ÄLSKAR MIN FAMILJ, FÖR MIN MAMMA OCH PAPPA ÄR DE BÄSTA SOM FINNS I HELA VÄRLDEN OCH TILL MÅNEN OCH TILL UMEÅ OCH TILL PAPPAS HUS OCH TILL MAMMAS HUS OCH TILL FÖRSKOLAN OCH TILL MINA KUSINER I ÖVIK OCH TILLBAKA TILL PAPPAS HUS OCH NU TILL MITT RUM I MAMMAS HUS OCH TILL MÅNEN IGEN OXÅ, FÖR DET GLÖMDE JAG SÄGA...OCH TILL MIN KATT "KATTEN JANSSON" OCH TILL MIN GOA SÄNG. SÅÅÅ MYCKET ÄLSKAR JAG DEM <3 <3 <3 Puss o kram och hoppas att ni är lyckliga med nu idag på alla hjärtans dag <3 /Felicia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0