Bamse på bio! KUL!

Min mamma och jag åkte in till stan på bio, för det hade kommit en ny film. Och vet ni vad filmen hette? BAMSE OCH TJUVSTADEN! Vi kom dit o hämtade ut biljetterna och när vi gjort det så stod helt plötsligt min PAPPA där. Åhhh vad förvånad jag blev då! OCH glad! Han skulle oxå gå med oss på Bamse. Sååååå roligt. Jag har ju oftast gått med mamsen bara och med mina kompisar. Så jag HOPPADE upp o kramade min goaste pappa i världen! Han är BÄST!!! Sen kom min bästis Emelina o hennes pappa Micke. Och SEN...ja då kom min andra bästis Philippa och hennes mamma Åsa. Åååå va skoj! Dom hade med sig en kompis oxå och hans mamma. Vi skulle alla gå in o se filmen ihop. Tjooohoooo. Jag ville sitta jämte Emelina o mamma. Pappa fick sitta jämte min mamma. Och vet ni vaaaaad, jo....vi satt allra ALLRA längst bak i biorummet :) Häftigt! Emelina ville sitta ovanpå stolen liksom, så jag ville det med...såklart...för hon är min bästis och jag gillar att göra ALLT som hon gör....nästan alltid. Hihi... Filmen var superkul o Bamse var snäll och söt. Vi åt popcorn o drack festis och det var både gott och mysigt att va på bio. Efter filmen gick vi på Mc Donalds o då åt jag Chicken nuggets och pomfritt :) :) Gott. När vi kom hem sen på kvällen så bakade jag o mamma chokladbollar. Smeten var gooood och när de var klara så ställde vi in dem i kylskåpet så de blev lite kallare och hårdare....och då blir de oftast goooodare med, sa min mamma. Jag fick lita på henne då. Vilken toppendag det blev. Tack alla ni som var med. Puss o kram... från härligt goa Felicia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0