Hästhoppning!

Igår var jag med min kusin Anna och min mamma på Scandinavium. Vi var på HÄSTHOPPNING!
 
 
 
 
Såååå roligt det var....åhhhhh!!! Mitt favoritdjur är HÄST! Vi gick runt o kollade lite inne på stället vi var på...öhhh, Scandinavium var det ja :) Och när vi gick till våra platser så satt vi gööörlångt upp. Vi gick upp 21 trappsteg!!! Såååå högt! Jättekul. Jag satt mellan mamma o Anna och vi diggade musiken som de spelade. Vi hoppade i stolarna och sträckte på armarna o viftade :) "You got to pump it up" hette nån låt och "Hey Brother..." någon annan låt. Så dessa var kul att smålattja till :) Men SEN...kom hästarna! Ååå vad fina de var. Speciellt en som var helt vit. Åhhh, en sån vill jag ha. Fast den får nog inte plats i mitt rum. Lite trångt att komma in genom dörren tror jag. Men... den kan ju vara i vardagsrummet då förstås. ....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0