OS 2014 i Sotji i Ryssland är det nu!

Jag har haft min sverigetröja på mig flera dagar nu...på kvällen.
Det är OS och ibland är det svenskar som tävlar. Då hejar jag på dem. Den där sverigesången har jag inte fått höra så många gånger än, men det gör inget för jag o mamma sjunger den ändå ibland.
 
När det är hockey så vet jag hur man ser vad det står. Längst upp. Där står siffror och om det står 2 på ena sidan och 4 på andra sidan så står det 2-4 till det laget på den andra sidan. Kan vara bra att veta det så man spelar i rätt lag som har mest mål. Sverige har haft mest mål när jag har sett lite grann. Bra jobbat sverige! Heja heja.
Oj, nu blev det kväll...måste lägga mig nu. Hörs en annan dag. Får somna i soffan tätt jämte mamma idag. Snäll hon e va :)
 
Go´natt o sov gott.
/Flisan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0