Syntest...igen!

Japp, nu var det dax att göra om mitt syntest på BVC hos Camilla. Det var roligt sist jag gjorde det vid min 4-årskontroll så jag gjorde det gärna igen. Det gick bra och jag såg nästan alla bokstäver nu. Några jag inte såg och tyckte att det mest var som en liten klump av svart färg...hihi. Camilla sa att jag hade ok syn för att vara 4 år. Bra! Glad Camilla, glad mamma och glad jag :) Sen gick vi till förskolan och där lekte jag heeeeela dagen...tills jag nästan fick ont i maaaagen...hahaha... På kvällen skulle jag träffa Emelina o Meija och spela nåt instrument ihop med dem. Vet ej vad riktigt men nåt som mamma, Meijas mamma Emelie och Emelinas pappa Micke hade hittat på för oss. MEN...Emelina var sjuk så vi ställde in detta och får göra det nån annan gång sa vi. Nu ska ja leka mer...hej då alla. Kram Flisan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0