Flyg igen...för å fira Julafton i Ö-vik

Jag hann nästan inte komma hem från min resa till Spanien...och sen sova...för sen åkte jag o mamma o pappa upp till Landvetter flygplats IGEN. Då skulle jag flyga med min pappa till mina kusiner i Ö-vik och min farmor o farfar i Umeå.
 
Det var JULAFTON den dagen vi flög och vi flög tidigt på morgonen, för då sa mamma att det var så bra, för då kanske vi kunde se Tomten uppe i luften, på väg till alla hus som han och hans renar skulle åka o lämna julklappar till.
Jag såg ingen tomte :( Mamma sa att det KAN vara så att han blivit försenad och kommer lite senare till just norrland.
OCH vet ni vad...DET GJORDE HAN! Han kom dit på kvällen, hem till Ö-vik, precis där i det huset som JAG var i.
Tjooohoooo, vad alla vi blev glada då!
 
Mer kommer....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0