Första snön har kommit :)

Tjoooohoooo...nu har det snöat...KOM FELICIA ropade mamma i morse....(14 januari)
Såååå kul!
 
Och...vet ni vad. Det var MIN NAMNSDAG JUST DENNA DAGEN MED. Tjooohooo igen!!!
 
 
Vi traskade i snö till dagis idag...öööhhhhh jag mena förskolan ju...hihi. Ja, det heter faktiskt så. Det är de SMÅÅÅ barnen som går på dagis ser ni, och jag som är faktiskt 4 år är ju en STOR tjej och då går jag på förskolan! Så det så!
SEN...så skall jag börja skolan och då är jag en JÄTTESTOR tjej. Men först skall jag bli 4 och ett halvt år och sen 5 år och sen lite mer och så vidare :) Min mamma är 43 år och min pappa är 39 år. Bara så ni vet. Dom är SUPERDUPERSTORA! Ha ha ha ha ha ha.
 
Det finns en tjej och en kille på min förskola som oxå är 4 år som mig, men de är mindre än mig. Kortare liksom. Mamma säger att en dag så kanske de blir längre än mig, men det tror jag inte på. Pappa har sagt att jag kommer nog bli lika lång som mamma eller pappa och då kan ju inte de andra korta barnen bli så långa heller :)
 
Det snöade lite när vi gick hem oxå idag, så jag åkte lite rutchbana med mamsen på väg hem. Kul.
 
Hej då. Ses och hörs väl snart va? :)
 
/Flisan
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0