Spanienresan

Nu skall jag berätta en sak. Jag o min sköna mamma och min sköna moster har varit och flygit.
Japp det har vi :) Denna gången så flög vi till ett nytt land. SPANIEN heter landet. Deras flagga ser ut så här:
Och stället vi åkte till hette FURTUVENTURA. En ö, nästan som Hisingen, för det är ju en ö. Och det var massa öar runtomkring den ön vi var på, men man såg dom inte med sina ögon för de var liiiite för långt bort. När vi flög ovanför innan vi landade... DÅ såg man mer öar. Häftigt! Så här ser ön ut och vi bodde ungefär i mitten på denna bilden här nedanför. Till höger. Caleta De Fusta hette det. Lite högre upp än mitten menade jag att vi bodde :)
 
 
Det är mycket öken där sa mamma och det betyder att det inte är så mycket skog o sånt.
....mer kommer...
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0