Motorsport vid våran bro :)

Förra helgen när jag och mamma skulle till Liseberg så fick min snälla mamma för sig att hon skulle dra med mig ur från spårvagnen INNAN vi kommit till Liseberg. Jag blev jättesur då. Men hon sa bara att det blir nog kul det här lilla stoppet innan. Det tyckte INTE jag det skulle bli, för jag ville till LISEBERG...och BARA dit!!!
Men vi gick av precis innan bron, Frihamnen, och då gick vi med våra grannar och deras två pojkar en bit över en lite bro. Sen kom vi fram till ett stort område med musik och bord och bilar och MASSA folk. Jag såg en glass-skylt så då började jag tjata om att jag ville ha en glass :) Snart sa mamsen. Då blev jag liiiite gladare.
 
Vi gick vidare o kikade runt på området, för det fick alla göra utan att betala inträde. Men om man ville se bilarna KÖRA en tävling så måste man ha en biljett och det hade vi inte.
 
...kommer mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0