Sommarlov!

ÄNTLIGEN SOMMARLOV!!! Jipppiieeeee!
 
Nästa gång jag är tillbaka i någon förskola eller skola så är jag en stor tjej! Jag skall ju börja i en ny skola för större barn ju :) Förskoleklass heter det. Och Fritids. Sååååå spännande. Och jag kommer träffa massa nya barn och jag kanske hittar en jättebra ny vän till då.
 
Men först....skall jag åka bil ända upp till min goa farfar och mina kusiner i Umeå och Ö-vik några veckor. Jag brukar ha kul i bilen med pappa då, för vi brukar sjunga och lyssna på musik och sagor. Pappa kör till andra sidan Sverige och där sover vi på ett hotell, i Gävle. Sen åker vi vidare uppåt till farfar.
 
Sen när jag kommer hem igen så skall jag o mamma umgås och kramas jättemycket, och sen någon dag längre fram så ska vi åka till både Danmark, Falkenberg och Gotland. Ska bli kul med allt hoppas jag. Det vet jag nog att det blir för jag har alltid kul på sommaren med mina underbara föräldrar.
Till Danmark skall min bästis Emelina få följa med. Vi skall bo i samma rum då, i våningssängar. Hihi. Min mamma och hennes pappa kanske får sova nederst då, för jag vill i alla fall sova högst upp :)
 
Kramixar-trixar-poixar-fixar så länge. Hihi.....
Skriver mer från Umeå sen.
Er vän Felicia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0