Allra sista dan på förskolan ;(

Nu är det bara en dag kvar för mig att vara på:
Avdelning Röd på Kastvindsgatans Förskola.
 
Så...i morse så hade jag och mammis o pappis, ihop med Meijas familj, fixat presenter till alla fröknarna.
Vi smööööög in halv åtta och gav dem varsin fin blomma i krukor. Åhhhh, några var sååååå söta. Sen fick det varsitt kort som mammis gjort till dem. Camilla läste sitt kort och sa:
- Åhhh, vad fint skrivet! TACK SNÄLLA NI!
 
Sen kramade vi fröknarna för de ville tacka oss. Sen vet ni vad...jo sen kramades föräldrarna OXÅ med fröknarna :) Hihi... Min fröken Lena kramade min mamma Lena och då blev fröken Lena lite ledsen för det var lite sorgligt att lämna över oss till stora skolan på Rambergsskolan sa hon. Då började min mamma oxå att nästan gråta.
(De är så känsliga i den åldern...hahahaha)
Presenterna var ifrån Daniel och Emelina oxå...fast de var ej där för de hade ledigt just idag.
 
Efter detta så skulle mammis o pappis gå, men jag ville inte det för jag ville bara krama dem heeeeela tiden!
JAG ÄLSKAR DEM! ÄNDA TILL MÅNEN OCH RUNT HELA VÄRLDEN OCH TILL FARFAR OCH HEM TILL LISEBERG OCH TILL MOSTER EVA OCH KATTERNA OCH SEN HEM IGEN TILL PAPPAS HUS OCH TILL MAMMAS HUS.
 
Fast de behövde åka till sitt jobb och jobba, så jag måste släppa dem ;( Kramade lite extra innan bara. Meija hade inte ätit frukost heller, som mig, så då struttade vi iväg o skulle äta. Men först...så ville jag vinka i fönstret...en allra sista gång från det fönstret...för sen kommer jag inte vara här NÅGON gång mer...NÅGONSIN.
Bara om jag jobbar som förskollärare...hmmm, det kanske jag skall göra...hahaha.
 
Tjingeling ni alla. Hörs snart igen.
/Flisan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0