Liseberg är öppet igen :)

Jaaaa, nu har jag och mamma o pappa varit på Lisebeeeeeerg! Jag har väntat ända sedan förra året på att åka dit nu när sommaren kom igen. Fast mamma påminde mig om att vi ju var där under julen förra året oxå. Ahaaaa.
 
Vi var inte ensama på Liseberg denna gången. Det var flera tuuuuusen till såg jag. Vi fick stå i kö när vi skulle in och vet ni vad...jo, det stod ett helt gäng med roliga tjejer jämte mig då. Hihi. De var utklädda till söta seriefigurer liksom. En var Askungen, och en var Robin Hood och en var Tingeling. Och min ALLRA mest favvotjej: Elsa!!! Hon från Frost ni vet. Åhhhh, jag ville så gäääärna säga hej till henne, men jag vågade inte :(
 
Vi gick in och hade kul utan dem ändå..hahaha...och jag såg dem faktiskt flera gånger till inne på Liseberg, så jag blev glad varje gång då.
 
Sen.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0