Min mamma kommer hem i morgon

Åhhh, min lilla gosemamma kommer hem i morgon och då får jag först vänta heeeela den natten och sova hos pappsen och SEN så kör han mig till mammas ställe på morgonen och DÅ...får jag träffa min mamma igen.
 
Lääängtar så jag spricker nästan. Dom sista dagarna har jag sagt, 4 dagar kvar, 3 dagar kvar, 2 dagar kvar och nu bara 1 dag kvar. Tjooohooooloooahopppsanloppsannnnn! Sicken kram hon ska få då. En mega mega meeegalång kram.
 
Undrar om hon känner igen mig då. Jag har nog vuxit massor. Och så har mitt hår vuxit lite till oxå.
OCH...en liten hemlis till. Jag hade hög feber i natt och ont i huvudet och lite i min mun, och sen så såg min pappa att det har kommit upp små bitar av en tand. Jajeemensan! Längst inne i hörnet där nere...på min vänstra sida. Det SER ut som flera tänder men det är bara en tand sa han. Den är så bred så hela syns inte, förklarade han. Coolt! Den skall mamma få se.
 
Kramelikram...vad jag är spännd nu...längtar så OTROLIGT MYCKET. Undrar om hon har köpt 1, 2 eller kanske 3 presenter till mig :) Hon sa att hon köpt nåt till mig. (En gång när hon ringde från Mexico, och mamma frågade om jag önskade mig nåt speciellt så sa jag att jag gärna ville ha en gosekatt att gosa med). Det skulle hon se om hon kunde fixa sa hon, men hon kunde inte lova riktigt. Det fanns mycket gosedjur där, men de var mest ödlor, sködpaddor och hundar.
 
Nix pix, nu nana.
Puss ni alla. Jag är pirrig o glad, tror inte jag kommer kunna sova...hihi
 
Kram Er Felicia
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0