Heldag med kören!

Jag måste få berätta om den dagen jag inte var i skolan, utan i huset där jag gå i kör.
Sååå roligt vi hade det. Det började med att pappa körde mig dit kl. 8 på morgonen. Jag blev lite ledsen när han skulle gå, för jag har ju aldrig varit där själv en HEL dag. Lite läskigt var det. MEN...när jag hade varit där lite granna så var det superduperkul! Mina fröknar där, som kallas för "sångpedagoger", de är sååååå goa och härliga och snälla. Sara är tokigast och Veronica är lugnare. Hon spelar mycket piano och sjunger massa. Jättefint. Jag vill med kunna sjunga så fint. Sara hoppar runt mycket och spexar liksom. Hihi....hon är sååå rolig jämt!
 
....mer kommer här...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0